Tuotteiden tilaus- ja sopimusehdot

Yleistä

Yrityksen tiedot:
JR-Koira, Y-tunnus 3103049-9
Näsiäpolku 26, 01800 Klaukkala
p. 041 314 9888
info@jrkoira.fi

JR-Koira toivottaa kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat Suomessa lämpimästi tervetulleeksi. Tilaus- ja sopimusehdot soveltuvat tuotteiden (tavaroiden) tilaamiseen JR-Koiran nettikaupasta ja niiden vastaaviin toimituksiin. JR-Koira on täysin suomalainen yksityisyritys.

Tilaus- ja sopimusehdot ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta.

Tuotteet ja tuotehinnat

JR-Koiran nettikaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka näkyy tuotetiedoissa, ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa muuttaa tuotehintoja tai toimituskuluja tukkuhintojen tai kuljetuskustannuksien muutosten vuoksi.

Lähetys- ja toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus, mitat) ja valitusta toimitustavasta. Tilauksesta veloitettavat lähetys- ja toimituskulut näkyvät ostoskorissa ja kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Tilaaminen ja asiakassuhde

JR-Koiran nettikaupasta voi tilata tuotteita vahvistamalla ja maksamalla ostoskorin sisällön asiakkaan valitsemalla maksutavalla.

Asiakkaan vahvistama ja JR-Koiran hyväksymä tilaus on sitova ja luo kauppasuhteen osapuolten välille näiden sopimusehtojen kanssa. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, mainontaa ja markkinointia.

Maksaminen ja maksutavat

Kattavat maksutavat:

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto

3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Kauppa syntyy nettikaupan asiakkaan ja nettikaupan välille. Nettikaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Tilaus maksetaan JR-Koiran nettikaupan kassalla, jossa on esitelty kaikki valittavissa olevat maksutavat.

Paytrail maksupalvelun yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lue lisää Paytrailin sivuilta: https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Maksutavat:

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Maksa kätevästi puhelimella netissä. Lue lisää Pivon sivuilta: pivo.fi

Jousto lasku tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi verkkokaupassa. Kun ostat Joustolla, saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa ne. Maksuaikaa laskulla on 30 vuorokautta tilauksen käsittelystä. Joustolla voit maksaa ostoksesi 3000 euroon. Jousto laskusta veloitetaan 2,90 euron laskutuslisä. Laskussa ei veloiteta laskutuslisän lisäksi korkoa tai muita kuluja. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Walley: Voit maksaa joko kaiken kerralla tai vähän kerrallaan. Suurimmassa osassa Walley laskuja voi pidentää maksuaikaa ja maksaa vähän myöhemmin. Lue lisää täältä: www.walley.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu myös käytetty maksutapa.

Jos JR-Koiran ei ole jostakin odottamattomasta syystä mahdollista vahvistaa tilausta, tulee siitä sähköposti-ilmoitus mahdollisimman pian. JR-Koiran asiakaspalvelu ottaa lisäksi asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä viipymättä.

Toimitustapa ja -aika

JR-Koiran nettikaupassa ovat käytössä Matkahuollon ja Postin toimitustavat ympäri Suomen. Erikseen ja etukäteen sovitusti nouto tai toimitus voi olla mahdollinen Nurmijärven, Klaukkalan, Espoon Laaksolahden tai Lauttasaaren alueilla kouluttajan omien menojen mukaan. Kysy ihmeessä lisää noutovaihtoehdoista, jos asut ko. alueilla.

Tuotetilaukset viedään Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta lukien. JR-Koiran toimitusaika on tilauksen ajankohdasta ja toimitustavasta riippuen yleensä 1-3 arkipäivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajatilauksissa on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä JR-Koiran asiakaspalveluun viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Selkeä peruuttamisilmoitus tulee tehdä JR-Koiran sähköpostiosoitteeseen tai kuluttaja voi toimittaa kirjallisen ilmoituksen palautettavan tavaran mukana. Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan palautettavia tuotteita. Tuotteet on pakattava takaisin lähetystä varten niin, etteivät ne vahingoitu matkalla.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun JR-Koiran palautusosoitteeseen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Kuluttajan palauttaessa toimitetun tuotteen tulee palautuslähetykseen liittää mukaan kuluttajan nimi ja yhteystiedot. JR-Koira palauttaa vastaavasti tilauksesta maksetut rahat viivytyksettä kuluttajansuojalain mukaisesti palautuksen saavuttua takaisin JR-Koiralle. Rahojen palautukset suoritetaan Paytrail verkkomaksupalvelun välityksellä.

JR-Koiran asiakaspalvelun yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
Tavoitat myös Metassa!

Palautusosoite:
JR-Koira
Näsiäpolku 26
01800 Klaukkala

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Asiakkaan tulee tarkistaa toimitus heti sen saavuttua. Jos tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta tai on virheellinen, siitä tulee ilmoittaa mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa JR-Koiran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kanssa sovitaan tapauskohtaisesti miten virhe saadaan korjattua. Kuluttajakaupassa JR-Koira noudattaa virheiden osalta kuluttajansuojalain virhevastuusäännöksiä.

Ensijaisesti JR-Koira toimittaa vastaavan tuotteen virheellisen tilalle.

Asiakaspalvelu

JR-Koiran henkilökunta auttaa aina mielellään kaikissa tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.

Yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
+358 41 314 9888
Tavoitat myös Metassa, Instagramissa ja Whatsapissa!

Erimielisyydet

JR-Koiran tilauksia ja palautuksia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään sopimaan neuvottelemalla. Virheellinen tuote korvataan ensisijaisesti vastaavalla uudella tuotteella. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tulee olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun asian sopimiseksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).