Tuotteiden tilaus- ja sopimusehdot
Yleistä
Yrityksen tiedot:
JR-Koira
Näsiäpolku 26, 01800 Klaukkala
p. 041 314 9888
info@jrkoira.fi
Y-tunnus 3103049-9
JR-Koira toivottaa kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat Suomessa, Ahvenanmaalla ja Virossa lämpimästi tervetulleeksi. Tilaus- ja sopimusehdot soveltuvat tuotteiden (tavaroiden) tilaamiseen JR-Koiran verkkokaupasta ja niiden vastaaviin toimituksiin. JR-Koira on täysin suomalainen yksityisyritys.
Tilaus- ja sopimusehdot ovat voimassa 1.3.2025 alkaen. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja.
Tuotteet ja tuotehinnat
JR-Koiran verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka näkyy tuotetiedoissa, ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa muuttaa tuotehintoja tai toimituskuluja tukkuhintojen tai kuljetuskustannuksien muutosten vuoksi.
Lähetys- ja toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus, mitat) ja valitusta toimitustavasta. Tilauksesta veloitettavat lähetys- ja toimituskulut näkyvät ostoskorissa ja kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Tilaaminen ja asiakassuhde
JR-Koiran verkkokaupasta voi tilata tuotteita vahvistamalla ja maksamalla ostoskorin sisällön valitulla maksutavalla.
Asiakkaan vahvistama ja JR-Koiran hyväksymä tilaus on sitova ja luo kauppasuhteen osapuolten välille näiden sopimusehtojen mukaisesti. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, mainontaa ja markkinointia.
Tilauksen jälkeen asiakkaalle lähetetään vapaaehtoinen tuotearvostelupyyntö, joka koskee vain ostettuja tuotteita. JR-Koira ei palkitse arvostelujen tekijöitä. On tärkeää, että arvostelut ovat läpinäkyviä, rehellisiä ja perustuvat vapaaehtoisuuteen. Tuotearvostelupyynnön sähköpostissa on linkki poistua listalta.
Maksaminen ja maksutavat
JR-Koiran verkkokaupassa maksaminen tapahtuu turvallisesti Paytrailin, Klarnan ja PayPalin kautta. Käytettävissä olevat maksutavat ovat:
Paytrail:
- Pankkimaksut (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki)
- Lasku- ja osamaksupalvelut (Walley, OP Lasku, OP Tililuotto)
- Korttimaksaminen (Visa, Mastercard, American Express ja PayPal)
- Mobiilimaksaminen (MobilePay, Siirto, Apple Pay ja Google Pay)
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (Y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Klarna:
- Verkkopankki- ja korttimaksut
- Maksa myöhemmin
- Pilko maksut
PayPal:
- PayPal-tilillä maksaminen
Paytrailin yhteystiedot:
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Klarnan yhteystiedot:
Klarna AB
Y-tunnus: 2488344-8
Sveavägen 46
SE-111 34 Stockholm, Ruotsi
www.klarna.com/fi
Kauppa syntyy asiakkaan ja JR-Koiran välille. Verkkokauppa vastaa kaikista tilaukseen ja toimitukseen liittyvistä velvoitteista.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu myös käytetty maksutapa.
Jos JR-Koiran ei ole jostakin odottamattomasta syystä mahdollista vahvistaa tilausta, tulee siitä sähköposti-ilmoitus mahdollisimman pian. JR-Koiran asiakaspalvelu ottaa lisäksi viipymättä asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä.
Toimitustapa ja -aika
JR-Koiran verkkokaupassa on käytössä PostNordin, Matkahuollon ja Postin toimitustavat.
Tuotetilaukset viedään Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta lukien. JR-Koiran toimitusaika on tilauksen ajankohdasta ja toimitustavasta riippuen yleensä 1-3 arkipäivää.
Erikseen sovittu nouto tai toimitus on mahdollinen Nurmijärven ja Klaukkalan alueella. Kysy ihmeessä lisää noutovaihtoehdoista, jos asut ko. alueilla.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.
Tilauksen voi peruuttaa ilmoittamalla siitä JR-Koiran asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoinen. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@jrkoira.fi tai kirjallisena palautuksen mukana. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.
Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa asiakas.
Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksesta. Palautuskuluja ei hyvitetä.
Palautukseen tulee liittää tilaajan nimi ja yhteystiedot. JR-Koira palauttaa tuotteiden hinnan, kun ne on vastaanotettu ja todettu myyntikelpoisiksi.
Hyvitys tehdään alkuperäisen maksutavan mukaan (Paytrail, Klarna tai PayPal).
Toimituskuluja ei palauteta.
Viallinen tuote.
Jos tuotteessa ilmenee joku vika tai laatupoikkeama, tulee asiakkaan olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun. Useimmissa tapauksissa tuotetta ei tarvitse palauttaa ja hyvitys hoidetaan vastaavalla tuotteella. Asiasta sovitaan kuitenkin aina tapauskohtaisesti.
Noutamaton noutopistepaketti.
Jos pakettia ei noudeta ajoissa, se palautuu JR-Koiralle. Tuotteista maksettu osuus hyvitetään, mutta palautuksesta vähennetään 5,50 euroa kuljetusyhtiön perimänä palautuskuluna.
Palautustavat
PostNord
- Helpoin ja edullisin tapa palautukseen.
- Ota yhteyttä JR-Koiran asiakaspalveluun, niin saat valmiin pakettikortin sähköpostitse.
- Tulostettu kortti tulee kiinnittää paketin päälle, joten tätä vaihtoehtoa varten tarvitaan tulostin.
- PostNordin perimä palautuskulu (5,50 €) vähennetään tuotteiden hintojen hyvityksestä.
Palautuksen voi tehdä myös muiden kuljetusyhtiöiden kautta. Tutustu ohjeisiin heidän omilla verkkosivuillaan.
Lähetyksen hinta on yleensä edullisempi, kun sen ostaa etukäteen verkossa. Esimerkiksi Matkahuollon paketteihin ei tarvita tulostinta – pelkkä lähetystunnus riittää.
Vastaanottajan tiedot palautuksissa:
JR-Koira
Näsiäpolku 26
01800 Klaukkala
p. 041 314 9888
info@jrkoira.fi
Lähetys voidaan osoittaa johonkin seuraavista noutopisteistä:
Posti ja Matkahuolto
Noutopiste: K-Citymarket Klaukkala, Viirintie 9, 01800 Klaukkala
R-kioskin Ärräpaketti
Noutopiste: R-kioski, Kuonomäentie 2, 01800 Klaukkala
Paikallinen palautus (noutolaatikko)
Osoite: Näsiäpolku 26, 01800 Klaukkala
Puhelin: 041 314 9888
JR-Koiran asiakaspalvelun yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
Tavoitat myös Facebookissa, Instagramissa ja Whatsapissa!
Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet
Asiakkaan tulee tarkistaa toimitus heti sen saavuttua. Jos tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta tai on virheellinen, siitä tulee ilmoittaa mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa JR-Koiran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kanssa sovitaan tapauskohtaisesti miten virhe saadaan korjattua. Kuluttajakaupassa JR-Koira noudattaa virheiden osalta kuluttajansuojalain virhevastuusäännöksiä.
Ensijaisesti JR-Koira toimittaa vastaavan tuotteen virheellisen tilalle.
Asiakaspalvelu
JR-Koiran henkilökunta auttaa aina mielellään kaikissa tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.
Yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
+358 41 314 9888
Tavoitat myös Facebookissa, Instagramissa ja Whatsapissa!
Reklamaatiot ja erimielisyydet
JR-Koiran tilauksia ja palautuksia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään sopimaan aina neuvottelemalla. Virheellinen tuote korvataan ensisijaisesti vastaavalla uudella tuotteella. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tulee olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun asian sopimiseksi.