JR-Koiran tuotteiden tilaus- ja sopimusehdot

Yleistä

Yrityksen tiedot:
JR-Koira, Y-tunnus 3103049-9, osoite: Näsiäpolku 26, 01800 Klaukkala

JR-Koira toivottaa kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat Suomessa lämpimästi tervetulleeksi. Tilaus- ja sopimusehdot soveltuvat tuotteiden (tavaroiden) tilaamiseen JR-Koiran nettikaupasta ja niiden vastaaviin toimituksiin. JR-Koira on suomalainen yksityisyritys, jonka omistaa koirankouluttaja Jonna Rosimo.

Tilaus- ja sopimusehdot ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta.

Tuotteet ja tuotehinnat

JR-Koiran nettikaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka näkyy tuotetiedoissa, ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa muuttaa tuotehintoja tai toimituskuluja tukkuhintojen tai kuljetuskustannuksien muutosten vuoksi.

Lähetys- ja toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus, mitat) ja valitusta toimitustavasta. Tilauksesta veloitettavat lähetys- ja toimituskulut näkyvät ostoskorissa ja kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Tilaaminen ja asiakassuhde

JR-Koiran nettikaupasta voi tilata tuotteita vahvistamalla ja maksamalla ostoskorin sisällön asiakkaan valitsemalla maksutavalla.

Asiakkaan vahvistama ja JR-Koiran hyväksymä tilaus on sitova ja luo kauppasuhteen osapuolten välille näiden sopimusehtojen kanssa. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, mainontaa ja markkinointia.

Maksaminen ja maksutavat

Tilaus maksetaan JR-Koiran nettikaupan kassalla, jossa on esitelty kaikki valittavissa olevat maksutavat.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun JR-Koiralle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Maksutavat:
Aktia, American Express (Nets), Danske Bank, Handelsbanken, MasterCard (Nets), MobilePay, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Visa (Nets), Walley ja Ålandsbanken

Yhteystiedot kuluttajille:
Paytrail asiakaspalvelu on auki 24/7 – ympäri vuorokauden joka päivä
020 718 1830
maksutiedustelut@paytrail.com
Paytrail asiakaspalvelu

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu myös käytetty maksutapa.

Jos JR-Koiran ei ole jostakin odottamattomasta syystä mahdollista vahvistaa tilausta, tulee siitä sähköposti-ilmoitus mahdollisimman pian. JR-Koiran asiakaspalvelu ottaa lisäksi asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä viipymättä.

Toimitustapa ja -aika

JR-Koiran nettikaupassa ovat käytössä Matkahuollon ja Postin toimitustavat ympäri Suomen. Erikseen ja etukäteen sovitusti nouto tai toimitus voi olla mahdollinen Nurmijärven, Klaukkalan, Espoon Laaksolahden tai Lauttasaaren alueilla kouluttajan omien menojen mukaan.

Tuotetilaukset viedään Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta lukien. JR-Koiran toimitusaika on tilauksen ajankohdasta ja toimitustavasta riippuen yleensä 1-3 arkipäivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajatilauksissa on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä JR-Koiran asiakaspalveluun viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Selkeä peruuttamisilmoitus tulee tehdä JR-Koiran sähköpostiosoitteeseen tai kuluttaja voi toimittaa kirjallisen ilmoituksen palautettavan tavaran mukana. Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan palautettavia tuotteita. Tuotteet on pakattava takaisin lähetystä varten niin, etteivät ne vahingoitu matkalla.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun JR-Koiran palautusosoitteeseen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Kuluttajan palauttaessa toimitetun tuotteen tulee palautuslähetykseen liittää mukaan kuluttajan nimi ja yhteystiedot. JR-Koira palauttaa vastaavasti tilauksesta maksetut rahat viivytyksettä kuluttajansuojalain mukaisesti palautuksen saavuttua takaisin JR-Koiralle. Rahojen palautukset suoritetaan Paytrail-maksupalvelun välityksellä.

JR-Koiran asiakaspalvelun yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
JR-Koira Facebook

Palautusosoite:
JR-Koira
Näsiäpolku 26
01800 Klaukkala

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Asiakkaan tulee tarkistaa toimitus heti sen saavuttua. Jos tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta tai on virheellinen, siitä tulee ilmoittaa mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa JR-Koiran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kanssa sovitaan tapauskohtaisesti miten virhe saadaan korjattua. Kuluttajakaupassa JR-Koira noudattaa virheiden osalta kuluttajansuojalain virhevastuusäännöksiä.

Ensijaisesti JR-Koira toimittaa vastaavan tuotteen virheellisen tilalle.

Asiakaspalvelu

JR-Koiran henkilökunta auttaa aina mielellään kaikissa tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.

Yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
+358 41 314 9888
JR-Koira Facebook

Erimielisyydet

JR-Koiran tilauksia ja palautuksia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään sopimaan neuvottelemalla. Virheellinen tuote korvataan ensisijaisesti vastaavalla uudella tuotteella. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tulee olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun asian sopimiseksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).