Tuotteiden tilaus- ja sopimusehdot

Yleistä

Yrityksen tiedot:
JR-Koira
Näsiäpolku 26, 01800 Klaukkala
p. 041 314 9888
info@jrkoira.fi
Y-tunnus 3103049-9

JR-Koira toivottaa kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat Suomessa, Ahvenanmaalla ja Virossa lämpimästi tervetulleeksi. Tilaus- ja sopimusehdot soveltuvat tuotteiden (tavaroiden) tilaamiseen JR-Koiran verkkokaupasta ja niiden vastaaviin toimituksiin. JR-Koira on täysin suomalainen yksityisyritys.

Tilaus- ja sopimusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja.

Tuotteet ja tuotehinnat

JR-Koiran verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka näkyy tuotetiedoissa, ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. JR-Koiralla on oikeus tarvittaessa muuttaa tuotehintoja tai toimituskuluja tukkuhintojen tai kuljetuskustannuksien muutosten vuoksi.

Lähetys- ja toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus, mitat) ja valitusta toimitustavasta. Tilauksesta veloitettavat lähetys- ja toimituskulut näkyvät ostoskorissa ja kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Tilaaminen ja asiakassuhde

JR-Koiran verkkokaupasta voi tilata tuotteita vahvistamalla ja maksamalla ostoskorin sisällön valitulla maksutavalla.

Asiakkaan vahvistama ja JR-Koiran hyväksymä tilaus on sitova ja luo kauppasuhteen osapuolten välille näiden sopimusehtojen kanssa. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, mainontaa ja markkinointia.

Asiakkaalle lähetetään tilauksen jälkeen tuotearvostelupyyntö sähköpostina. Tuotearvostelujen tekeminen on täysin vapaaehtoista ja arvostelupyyntö sisältää ainoastaan tuotteita, joita asiakas on ostanut JR-Koiralta.

JR-Koira ei erikseen palkitse arvostelujen tekijöitä. On tärkeää, että arvostelut ovat läpinäkyviä, rehellisiä ja perustuvat vapaaehtoisuuteen. Tuotearvostelupyynnön sähköpostissa on linkki poistua listalta.

Maksaminen ja maksutavat

JR-Koiran verkkokaupassa on käytössä kaikki Paytrail maksulaitoksen maksutavat.

Klarna maksutavat:

1. Verkkopankki- ja korttimaksut

2. Maksa myöhemmin

3. Pilko maksut

Paytrail maksutavat:

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja OP Tililuotto ja Alisa Yrityslasku

3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard, American Express ja PayPal

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Kauppa syntyy asiakkaan ja JR-Koiran välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Tilaus maksetaan JR-Koiran kassalla, jossa on esitelty kaikki valittavissa olevat maksutavat.

Paytrail maksupalvelun yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lue lisää Paytrailin sivuilta: https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Maksa kätevästi puhelimella netissä. Lue lisää Pivon sivuilta: pivo.fi

Jousto lasku tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi verkkokaupassa. Kun ostat Joustolla, saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa ne. Maksuaikaa laskulla on 30 vuorokautta tilauksen käsittelystä. Joustolla voit maksaa ostoksesi 3000 euroon. Jousto laskusta veloitetaan 2,90 euron laskutuslisä. Laskussa ei veloiteta laskutuslisän lisäksi korkoa tai muita kuluja. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussa näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

OP Tililuotto on joustava ja turvallinen maksutapa arjen isompiin hankintoihin, ja rahoitusta voi saada 7500 euroon saakka. Luottoa voi hakea ostohetkellä helposti osana maksuprosessia. OP Tililuotto tarjoaa 30 päivän korottoman maksuajan jokaiselle ostokselle sekä mahdollisuuden maksaa erissä.
Voit hakea OP Tililuottoa, jos olet vähintään 23-vuotias ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-tililuotto

Walley: Voit maksaa joko kaiken kerralla tai vähän kerrallaan. Suurimmassa osassa Walley laskuja voi pidentää maksuaikaa ja maksaa vähän myöhemmin. Lue lisää täältä: www.walley.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu myös käytetty maksutapa.

Jos JR-Koiran ei ole jostakin odottamattomasta syystä mahdollista vahvistaa tilausta, tulee siitä sähköposti-ilmoitus mahdollisimman pian. JR-Koiran asiakaspalvelu ottaa lisäksi viipymättä asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä.

Toimitustapa ja -aika

JR-Koiran verkkokaupassa on käytössä Matkahuollon, DB Schenkerin ja Postin toimitustavat.

Tuotetilaukset viedään Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta lukien. JR-Koiran toimitusaika on tilauksen ajankohdasta ja toimitustavasta riippuen yleensä 1-3 arkipäivää.

Erikseen sovittu nouto tai toimitus on mahdollinen Nurmijärven ja Klaukkalan alueella. Kysy ihmeessä lisää noutovaihtoehdoista, jos asut ko. alueilla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.

Kuluttajatilauksissa on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä JR-Koiran asiakaspalveluun viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen.

Selkeä peruuttamisilmoitus tulee tehdä JR-Koiran sähköpostiosoitteeseen tai kuluttaja voi toimittaa kirjallisen ilmoituksen palautettavan tavaran mukana. Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan palautettavia tuotteita. Tuotteet on pakattava takaisin lähetystä varten niin, etteivät ne vahingoitu matkalla.

Tuotteen palautuksen lähetyskustannuksista vastaa tilaaja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun JR-Koiran palautusosoitteeseen. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Kuluttajan palauttaessa toimitetun tuotteen tulee palautuslähetykseen liittää mukaan kuluttajan nimi ja yhteystiedot. JR-Koira palauttaa vastaavasti tuotteesta / tilauksesta maksetut rahat viivytyksettä palautuksen saavuttua takaisin JR-Koiralle. Rahojen palautukset suoritetaan Paytrail verkkomaksupalvelun välityksellä.

Viallinen tuote.

Jos tuotteessa ilmenee joku vika tai laatupoikkeama, tulee asiakkaan olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun. Laatupoikkeaman voi esittää ottamalla kuvan/videon virheellisestä tuotteesta. Useimmiten viallista tuotetta ei tarvitse palauttaa. Viallinen tuote hyvitetään yleensä vastaavalla tuotteella. Hyvityksistä sovitaan aina tapauskohtaisesti.

JR-Koiran asiakaspalvelun yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
Tavoitat myös Metassa!

Palautusosoite:
JR-Koira
Näsiäpolku 26
01800 Klaukkala

Palautusosoite Matkahuollon kautta:
JR-Koira
Matkahuolllon Noutopiste:
Viirin kirppis
Yrittäjäntie 9, 01800 Klaukkala

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Asiakkaan tulee tarkistaa toimitus heti sen saavuttua. Jos tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta tai on virheellinen, siitä tulee ilmoittaa mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa JR-Koiran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kanssa sovitaan tapauskohtaisesti miten virhe saadaan korjattua. Kuluttajakaupassa JR-Koira noudattaa virheiden osalta kuluttajansuojalain virhevastuusäännöksiä.

Ensijaisesti JR-Koira toimittaa vastaavan tuotteen virheellisen tilalle.

Asiakaspalvelu

JR-Koiran henkilökunta auttaa aina mielellään kaikissa tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.

Yhteystiedot:
info@jrkoira.fi
+358 41 314 9888
Tavoitat myös Metassa, Instagramissa ja Whatsapissa!

Reklamaatiot ja erimielisyydet

JR-Koiran tilauksia ja palautuksia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään sopimaan aina neuvottelemalla. Virheellinen tuote korvataan ensisijaisesti vastaavalla uudella tuotteella. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tulee olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun asian sopimiseksi.