Koulutuspalveluiden ilmoittautumis- ja peruutusehdot

JR-Koiran koulutuspalveluiden ilmoittautumis- ja peruutusehdot.

Yleistä

Yrityksen tiedot:
JR-Koira
info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
Nurmijärvi, Klaukkala
Y-tunnus 3103049-9

JR-Koira myy tuotteita ja koulutuspalveluita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomessa, Ahvenanmaalla ja Virossa. Nämä ilmoittautumis- ja peruutusehdot soveltuvat koulutuspalveluiden ja nettitapaamisten tilaamiseen JR-Koiran nettikaupassa. 

Nämä ilmoittautumis- ja peruutusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen. JR-Koiralla on tarvittaessa oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Koulutuspalveluihin ja nettitapaamisiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ilmoittautumis- ja peruutusehtoja.

Koulutukseen osallistuminen

Kaiken ikäiset, rotuiset ja tasoiset koirat ohjaajineen voivat osallistua JR-Koiran järjestämiin koulutuksiin. Koulutuksia järjestetään Google Meet välityksellä ja pääkaupunkiseudulla myös sovitusti livenä. Kouluttaja liikkuu myös Nurmijärvellä ja Lauttasaaressa.

Ensimmäinen tapaamiskerta on helppo järjestää netin välityksellä koronaturvallisesti ja sopia koulutusohjelmasta ja tavoitteista räätälöidysti. Kurkkaa Tutustu kouluttajaan nettitapaamiseen.

Pentujen koulutuksiin voi osallistua heti pennun kotiuduttua, mitä aiemmin sen parempi. JR-Koiran koulutukseen voi osallistua vaikka koiralla ei olisi mitään perustaitoja. Kaikkiin koulutuksiin voi osallistua myös juoksuisen nartun kanssa. 

Livekoulutukseen ei voi tuoda sairasta koiraa tai koiraa, jolla on ulko- tai sisäloisia (esim. nenäpunkki). Livekoulutukseen voi osallistua vain terveen koiran kanssa, jolla on rokotukset kunnossa. Tarvittaessa koiran toipilasaikana voidaan koulutus järjestää netin välityksellä.

Koiran omistaja tai haltija on aina vastuussa koirastaan ja esimerkiksi koiran toiselle ihmiselle tai esineelle aiheuttamasta vahingosta vahingonkorvauslain mukaan. Omistaja tai haltija on vastuussa koirastaan myös koulutuksen aikana. Vakuutuksen ottaminen koiralle on aina suositeltavaa.

Koulutuksien ja tuotteiden hinnat

Koulutuksien ja tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty JR-Koiran verkkokaupassa. Pidätämme oikeuden hintojen ja kilometrikorvausten muutoksiin tarvittaessa. Koulutuksien ja nettitapaamisten hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka näkyy tuotetiedoissa, ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen ja kauppasuhde

Koulutuspalveluita ja nettitapaamisia voi tilata JR-Koiran nettikaupasta vahvistamalla ja maksamalla ostoskorin sisällön Paytrail verkkomaksupalvelussa. Kun tilaat JR-Koiran nettikaupasta, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin.

Asiakkaan vahvistama ja JR-Koiran hyväksymä tilaus on sitova ja synnyttää kauppasuhteen osapuolten välille näiden sopimusehtojen kanssa. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, mainontaa ja markkinointia.

Maksaminen ja maksutavat

Kattavat maksutavat:

JR-Koiran verkkokaupassa on käytössä kaikki Paytrail maksulaitoksen maksutavat.

JR-Koiran verkkokaupassa voi maksaa myös Klarnan maksutavoilla.

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard, American Express ja PayPal

3. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

4. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku, OP Tililuotto

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Kauppa syntyy nettikaupan asiakkaan ja nettikaupan välille. Nettikaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Tilaus maksetaan JR-Koiran nettikaupan kassalla, jossa on esitelty kaikki valittavissa olevat maksutavat.

Paytrail maksupalvelun yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lue lisää Paytrailin sivuilta: https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Maksutavat:

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Maksa kätevästi puhelimella netissä. Lue lisää Pivon sivuilta: pivo.fi

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Walley: Voit maksaa joko kaiken kerralla tai vähän kerrallaan. Suurimmassa osassa Walley laskuja voi pidentää maksuaikaa ja maksaa vähän myöhemmin. Lue lisää täältä: www.walley.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu myös käytetty maksutapa.

Jos JR-Koiran ei ole jostakin odottamattomasta syystä mahdollista vahvistaa tilausta, tulee siitä sähköposti-ilmoitus mahdollisimman pian. JR-Koiran asiakaspalvelu ottaa lisäksi asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä viipymättä.

Peruutusoikeus ja korvauskäytännöt

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa koulutuspalvelu ilmoittamalla siitä JR-Koiran asiakaspalveluun välittömästi, mutta viimeistään 14 päivää ennen koulutuksen alkua.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä JR-Koiran asiakaspalveluun sähköpostina tai tekstiviestinä selkeästi, yhteystiedot alla. Peruuttamisilmoitus tulee aina tehdä kirjallisesti.

Jos asiakkaan kirjallinen ilmoitus koulutuspalvelun peruuttamisesta tulee viimeistään 8 päivää ennen koulutuksen alkua tai aiemmin, koulutuksen hinnasta palautetaan 90 % kahden viikon kuluessa. Asiakkaan on myös mahdollisuus hyödyntää koulutusmaksu myöhemmin jonkin toisen koulutuksen tai tuoteoston yhteydessä.

Jos asiakkaan kirjallinen ilmoitus koulutuspalvelun peruuttamisesta tulee alle 8 päivää ennen koulutuksen alkua, koulutuksen hinnasta palautetaan 90 % vain lääkärintodistusta vastaan kahden viikon kuluessa. 

Jos asiakas tai hänen koiransa sairastuu, eikä koulutusta voida järjestää, pyritään sopimaan korvaava koulutuskerta. Jos koulutusta ei voida järjestää kouluttajan sairastumisen vuoksi, eikä korvaavaa koulutuskertaa saada sovittua, palautetaan maksu kaikista jäljellä olevista koulutuskerroista 100 %.

Koulutusmaksu palautetaan kokonaisuudessaan tilanteissa, missä koira menehtyy tai se sairastuu siten, että koulutukseen osallistuminen ei ole mahdollista.

Asiakaspalvelu

JR-Koiran henkilökunta auttaa aina mielellään kaikkiin tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä. Voit ottaa yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@jrkoira.fi
p. +358 41 314 9888
Tavoitat myös Metassa!

Erimielisyydet

JR-Koiran koulutuspalveluita tai nettitapaamisia koskevat mahdolliset erimielisyydet pyritään sopimaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tulee ensisijaisesti olla yhteydessä JR-Koiran asiakaspalveluun asian sopimiseksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).